Kolejne nauki na drutach.

Jak zauważyliście po dłuższej wakacyjnej przerwie wysyłam ponownie do Was newsletter robótkowy.
Zawsze można się czegoś nowego z niego dowiedzieć, albo przypomnieć stare, o którym się może już coś wie, ale zapomniało, albo się długo nie używało.

Wiecie, mi też pewne techniki umykają i jeśli ich długo nie używam muszę je sobie przypomnieć.  I bardzo często oglądam moje własne nagrane filmy wideo...

Może nie akurat te o dodawaniu oczek, ale są techniki, które używa się rzadko i wtedy po prostu one umykają...

Zawsze możecie zajrzeć tutaj na mój kanał YouTube gdzie są wszystkie moje filmy i popatrzeć, czy jest coś, co może wam pomóc. I koniecznie subskrybujcie na mój kanał! Wtedy nie umkną wam nowości a obiecuję, że będą takie w nadchodzącym roku.



A może tak:
Co jest potrzebne?
Co chciałybyście zobaczyć w moich nowych filmach wideo?
Jakieś techniki? A może ściegi? Wpiszcie w komentarzach.

A tutaj mój ostatni film o dodawaniu dodatkowych oczek po lewej stronie roboty...



A jeśli chcesz zapisać się na mój newsletter możesz to zrobić w prawej kolumnie bloga.
I koniecznie napisz w komentarzu o czym chciałabyś obejrzeć film instruktażowy.

6 komentarzy:

  1. Dołączam do grona na YouTubie. Robić na drutach nie umiem, więc mam nadzieję, że dzięki Twoim wskazówkom uda mi się stworzyć pierwsze druciane dzieło.
    Moją pasją jest szydełko, więc jeśli zamieścisz filmiki z tematami szydełkowymi, to chętnie je zobaczę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka szydełkowych filmów także. Dla początkujących. A także kilka ściegów.

      Usuń
  2. Młode stażem i te doświadczone dziewiarki na pewno znajdą coś interesującego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze znajduje coś dla siebie ! Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chętnie nauczyła bym się wzorów wrabianych, kusza mnie kolory ale się boje i nie wiem jak się do tego zabrać.
    W ogóle to chciałam Ci po dziękować za ogrom pracy, który wkladasz w propagowanie robotkowania. Pomoglas wiele razy nie tylko mi. Dziękuję i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo chętnie nauczyła bym się wzorów wrabianych, kusza mnie kolory ale się boje i nie wiem jak się do tego zabrać.
    W ogóle to chciałam Ci po dziękować za ogrom pracy, który wkladasz w propagowanie robotkowania. Pomoglas wiele razy nie tylko mi. Dziękuję i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger