Czapka Be Only Mine

Tak ostatnio dłubię sobie czapki. Kilka z tych czapek jest dopiero zaplanowanych. Kilka jest na etapie testowania. Obecnie druga czapka doczekała się publikacji.

Przy okazji chcę podziękować moim wspaniałym testerkom za pomoc! Bez Was te czapki nie zobaczyłyby światła dziennego! Dziękuję bardzo.

Ale wracając do czapki. Właśnie ta czapka powstała z potrzeby. Moje czapki do tej pory były najczęściej w różnych kolorach. I nagle trafiło do mnie, że nie od dawna nie dziergałam nic w czerni. O ile lubię bardzo kolory to czarna czapka była mi potrzebna - tak dla uspokojenia. Zwłaszcza, że wiele z moich kurtek też jest kolorowych.

Na szczęście znalazłam odpowiednią czarną włóczkę - trochę to dziwne, bo kupując włóczki też nie żałuję sobie kolorów.
I tak oto powstała bardzo praktyczna, spokojna, czarna czapka. Spokojna, ponieważ nie z warkoczami, ani też przeplatanymi wzorami jak większość moich czapek tylko spokojna, prosta, ale jednocześnie ładna i nie aż taka zwykła.



Podzielę się oczywiście z wami wzorem tej czapki. Bo czapka jest naprawdę praktyczna i ładna. Można nawet wydziergać taką czapkę dla naszego pana, ponieważ jej wzór jest dość spokojny.

Wzór jest rozpisany w dwóch rozmiarach: mniejszym i większym.

Na obwód głowy 52-55 cm, lub obwód głowy (56-59 cm).

Włóczka to Drops Baby Merino - 60 g (175 m w 50 g) - możesz ją wykonać także z innej, podobnej włóczki o podobnej grubości / próbce.  Jeśli robisz próbkę wypierz ją koniecznie przed obliczeniem oczek. Niektóre włóczki rozciągają się po ich zmoczeniu.

Druty: są w trzech grubościach: 3,5 mm, 3,75 mm oraz 4 mm na żyłce - długości 100 cm lub 120 cm. Jeśli wolisz robić na drutach skarpetkowych też możesz ich użyć.

Gdzie możesz zaopatrzyć się we wzór na tę czapkę?

Kliknij na Czapka Be Only Mine a przejdziesz do strony,  poprzez którą można pobrać wzór.
Jak zawsze na moje nowe wzory podczas ich publikacji obecnie jest na tę czapkę zniżka 30% - wpisz w kasie kod: CZAPKA2, by otrzymać rabat.

Zniżka jest ważna do soboty 3 grudnia 2016 godziny 23.59 czasu warszawskiego.



6 komentarzy:

  1. Czapka bardzo fajna,ale kolor zdecydowanie nie mòj.Wole twoje kolorowe czapki.Teraz robie angielskim patentowym(na okraglo),dzieki Twojemu filmikowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na każdy sezon nowa czapka. Też ostatnio chodzę w czarnej - ulubionej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj mam płaszcze w spokojnych kolorach więc w czapkach się nie ograniczam. Czapka wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje czapki. Wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj fajna ta czapunia. Takie proste są bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wzór czapki ale kolor niekoniecznie. pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger