Czapka na drutach Con Leche

Co prawda niektórzy myślą już o wiośnie, ale u mnie powstała jeszcze czapka.
Prawdziwa zima była u nas tylko przez chwilkę, ale zimno jeszcze jest i ja czapki nadal noszę.
Musi być +7 stopni bym je całkiem zdjęła.

Także pora na czapki w Skandynawii nadal.



Czapka powstała szybko jeśli odliczę czas szukania na nią odpowiedniego ściegu. Jakoś nic nie pasowało mi do tej włóczki. A chciałam, by i ścieg był widoczny i kolory włóczki.
Nie ma to jak prostota. Uwielbiam kombinację oczek prawych i lewych w delikatnych dozach.

Wybór padł więc na taką kombinację.

Włóczka: Scheepjes Vinci, 60% wełny, 40% akrylu,
Włóczka pochodzi ze sklepu: Kokardka.pl, podejrzewam, że włóczka jest ciepła dlatego, że jest gruba i w końcu to 60 % wełny. Nadaje się na czapki, ale i sweterek byłby z niej super. Bardzo mi się podoba układ kolorów i wierzę, że inne kolory układają się podobnie.
Napiszę potem jak zachowuje się w praniu. zdecydowanie będę prać ręcznie ponieważ jest to singel czyli tylko skręcona pojedyncza nitka, a takie nitki mają tendencję do łatwego filcowania się. Więc u mnie pranie tylko ręczne - producent zaleca delikatne w  30 stopniach.

Druty: 7 mm
Wzór: mój projekt - wzór jest do pobrania TUTAJ.

Czapkę nazwałam Con Leche czyli po hiszpańsku "z mlekiem" - takie skojarzenie kolorem włóczki.

Czapka całkiem ładna. I szybko się roniło.
Zapraszam do pobrania wzoru i dziergania czapek!
Wzór czapki jest TUTAJ.





9 komentarzy:

  1. Czapka to podstawa! Rękawiczek można nie mieć, ale czapkę trzeba mieć; -)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka to podstawa! Rękawiczek można nie mieć, ale czapkę trzeba mieć; -)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i pozdrawiam
    Czapki to bardzo ciekawy temat prac. Można fantazjować na wszelkie sposoby. Ja jak robię to muszę chociaż trzy wykonać bo ciągle mam niedosyt tworzenia......
    zapraszam na moje blogi.....hej

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka jest świetna i pięknie w niej wyglądasz. Ja też nie zdejmuję czapki. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest fantastyczna a te odcienie piasku wygladaja super.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czapka. Też lubię kombinację lewych i prawych oczek :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiona nazwa dla czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i twarzowa czapeczka. Ja też długo chodzę w czapkach; już taki ze mnie zmarzluch :)
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię prostotę. Fantazyjna włóczka nie wymaga skomplikowanych ściegów. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger