Szkoła szydełkowania

Ostatnio tak, ostatnio coraz częściej szydełkuję. I stwierdzam, że lubię tak samo jak 2 lat temu.
Co prawda nie podejrzewam, by nastał podobny okres jak wtedy, że tylko szydełkowałam, ale lubię, po prostu lubię.

Przypominam sobie trochę ściegów, testuję nowe i całkiem pryzjemnie tak mi się szydełkuje.

Postanowiłam też pokazać pierwsze kroki na szydełku dla tych, którzy jeszcze nie potrafią czyli:
łańcusze, półsłupki i słupki. Właściwie to z tego składa się głównie szydełkowanie i znając te trzy elementy można bardzo wiele wyszydełkować.



Dlatego też zapraszam do szkoły szydełkowania.
Tutaj w filmie jest nauka łańcuszka, na końcu filmu jest link do półsłupków, a po półsłupkach link do słupków.
A na YouTube na moim kanale jest więcej filmów szydełkowych i będzie wkrótce jeszcze więcej.


A oprócz tych kolorowych kawałków szydełkuję sobie całkiem poważny sweterek/ wdzianko i jestem z postępów bardzo zadowolona.


2 komentarze:

  1. Tak ja również kocham szydełkowanie, za to na drutach nie umiem i mnie nie ciągnie, chyba wystarcza mi szydełko.
    Mój blog Ma i Bla

    a tu post z splotami na szydełku
    SPLOTY Ma i Bla
    http://mamusiaiblanusia.blogspot.com/2015/04/sploty-szydekowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj może kiedyś się szydełkować nauczę... na razie podziwiam - piękna chusta :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger