Nie będzie klasyka....

Tzn. będzie, ale ten sweter nie będzie klasykiem...
Dlaczego?
Dlatego, że pokomplikowało mi się w głowie, dlatego, że projektantkom zawsze się komplikuje - dlatego powstają ciągle nowe rzeczy, a klasyki przestają być klasykami...

No właśnie pisałam ostatnio o tym, że chciałam odpocząć, zrobić klasyczny sweterek wg wzoru kogoś innego, ale nie znalazłam takiego klasycznego wzoru...
Dlatego, że i innym projektantkom sweterków na pewno się pokomplikowało podczas projektowania tak jak teraz mi...

Przyznaję się - sweterek wychodzi mi za szeroki - albo tak mi się wydaje, ale przez to nasunęły mi się wspomnienia z lat 80-tych (razem z tymi wspomnieniami z zajęć praktyczno-technicznych). Przypomniał mi się inny mój sweterek, potem jeszcze inny, skrzyżowałam je trochę z moim obecnym ściegiem i odstąpiłam od klasyka - czyli klasyka na razie nie będzie...

Będzie za to sweterek z trochę udziwnionymi rękawami...., bo takie jest życie projektantki....
Okazuje się, że skoro klasyk został już kiedyś wymyślony to trzeba go przerobić na coś innego...
No i w myślach już go przerobiłam... Ale zmieniłam tylko troszeczkę...

A póki co, na razie wygląda tak.


18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak ktoś to kiedyś powiedział: ciekawość to pierwszy stopień do piekła.... Ale bez ciekawości nic byśmy dzsisiaj nie mieli ;)

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością na efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też, już chciałabym żeby to był koniec sweterka...

      Usuń
  3. oj :) brzmi ciekawie i już nie mogę się doczekać nieklasycznego klasyka ;)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek! Ciekawa jestem całości, bo na razie to..... wygląda jak moja robótka;)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyk, nie-klasyk , na pewno będzie piękny !
    Pozdrawiam
    PS-kolor bosssski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj to muszę się postarać teraz, żeby boski był ;)

      Usuń
  6. jestem ciekawa tych rękawów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo na razie jescze ich dokładnie nie opracowałam... ;)

      Usuń
  7. Klasyk nie klasyk ciekawa jestem efektu końcowego.
    Ktoś kiedyś powiedział też, że ciekawość to pierwszy stopień do wiedzy :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ciekawość to pierwszy stopień do wiedzy - ja też zdecydowanie wolę tę wersję :)

      Usuń
  8. toż ciekawość wielka co tez za nieklasyczny klasyk powstanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger