Włóczka Campoamor na drutach

To przyszedł czas na moją włóczkę Campoamor, której kolory projektowałam we współpracy z Biferno.
Będzie z niej letnia bluzeczka. Taka super - z jedwabiu to musi być super.

Mam jej obecnie 12 cm i na drutach 2,5 i idzie wolno. Oj idzie wolno, bo to cienizna. Ale będzie ładnie.



Chciałabym oczywiście skończyć bluzeczkę do krótko po niedzieli. Taki sobie termin wyznaczyłam, ale to jest chyba niemożliwe. Oczka są maleńkie,  oczek na drutach całe mnóstwo i kiedy je przerobić? Zwłaszcza, że bluzeczka ma być trochę dłuższa.
I mimo iż drutki moje są szybkie, bo to najlepsze KnitPro idzie wolniutko.
Ale poproszę o dopingowanie to może się uda.

Oprócz tego kolorki układają się ciekawie, a włóczka - ponieważ to jedwab jest boska w dotyku!
I naprawdę aż chce się dziergać.
Więc dobrze, nie piszę już - idę dziergać :) To może coś z tego będzie....