Flower Flakes opis/ pattern



Tak, tak - opis chusty jest gotowy. Piszę w między czasie tutaj i publikuję opis na Ravelry więc trochę było w zwolnionym tempie.

Chustę tę robiłam dwa razy. Raz na czerwono, raz na zielono.

Czerwona jest robiona na drutach nr 3 - włóczka to merino Lana Gatto Perlata d'Australia. Bardzo miła włóczka kupiona TUTAJ w Biferno.
Na tę chustę wyszło 371 m czerwonej i 206 m beżowej.

Zielona jest robiona z Alpaki Dropsa, którą można kupić chyba wszędzie - Alpaka troszeczkę pogryza i jest trochę droższym wyborem na tę chustę, chusta będzie też większa - pasują tutaj druty nr 3,5.
Alpaki wyszło prawie 400 m ciemnozielonej i 217 m jasnozielonej.

Chustę robi się szybko i przyjemnie.
Opis można nabyć po kliknięciu na przycisk poniżej "buy" jeśli ktoś ma konto na PayPal,

a jeśli nie ma tego konta to proszę o kontakt ze mną na: drutoterapia @ o2.pl
Zapraszam!

4 komentarze:

  1. Bardzo,bardzo się cieszę,że opis jest już gotowy :-) Lecę kupić :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja juz poleciałam, nabyłam - bo podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i gratuluję wspaniałego zakupu! :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger