Jeszcze raz Efekt Motyla

Trzeba rozpocząć ten rok 2013 na blogu także - ponieważ tak jakoś się opóźnił - co nie znaczy, że nie robótkuję. Jak najbardziej, tylko blog jakoś mi nie po drodze :)

W związku z pytaniami o chustę Efekt Motyla nakręciłam film tłumaczący jak robi się jedno oczko z trzech, które występuje w diagramie E w opisie chusty.

Ostatnio wylęgło się dużo nowych motylków i ta ostatnia część najwyraźniej sprawiła trochę trudności.

Zapraszam do obejrzenia, co też robimy z tym oczkiem i zapraszam do wykonania chusty.
Opis jest TUTAJ.

W opisie znajdują się też inne linki do pomocnych filmów. I teraz wszystko w opisie chusty Efekt Motyla (Butterfly Effect) jest już pokazane i jasne.
Zapraszam więc do wydziergania kolorowych motylków w sam raz na wiosnę :)

2 komentarze:

  1. Po Twoim kursie porywam się na zrobienie prostego ażurowego szala i własnie potrzebne jest takie oczko.W żaden sposób nie mogłam zrozumieć opisu i dopiero Tw oj filmik mnie oświecił .Wielkie dzięki Iwonko!!!Jak mi się uda to się pochwalę Uściski.Ela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger