Chusta Echo Flower


















Naprawdę nie pisałam aż niemal 10 dni?
Eee, chyba wygryzło gdzieś jakiś wpis - nie wierzę...

Ale jeśli to prawda to nadal nie mogę się nadziwić, że ten czas tak szybko płynie.... No gdzie on pędzi? No gdzie?
Zwłaszcza, że wydawało mi się, że moją chustę ostatecznie zakończyłam tak szybko - i nie pokazałam... Tzn. pokazywałam na FB i na Ravelry a jakoś nie udało mi się tutaj.

Chusta tak naprawdę miała bąbelki, ale pisałam ostatnio, że u mnie z bąbelkami na bakier i chustę zrobiłam bez. Może na bakier, bo włóczka cieniutka i ślizga taka jakaś, no i mi z nimi nie szło. Włóczka Halo z Nyansera - Alpaka 100% - milutka i przyjemna i kolorek jak dla mnie nietypowy, druty nr 3,5 - na żyłce jakby co... ;)

Więcej zdjęć chusty na Raverly.
Teraz mam inną zieloność na drutkach - ciekawe czy ktoś jest ciekaw co...

Bardzo ciepło witam nowe obserwatorki jak: Maogoshia i Nutinka.

13 komentarzy:

  1. Wydaję się taka subtelna, leciutka jak mgiełka, więc może i dobrze, że bez bąbelków ;)

    Pozdrawiam!
    L.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna,prześliczna Echo!
    U mnie na drutach ten sam wzór i też alpaca,ale z jedwabiem i w brązach.
    Pierwszy raz robię tę chustę-mam już 10 powtórzeń Flower Chart ,a chusta maleńka i jakby "zbita" :-( Mam nadzieję,że po blokowaniu będzie OK
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na moje urodzinowe Candy
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Maju, Flower chart jest taki zbity i wyglada malutki, ale potem naciagniety... - samo cudo!

      Usuń
  3. Śliczna:)
    A jak spytam co masz za zieloność na drutach to odpowiesz, czy każesz czekać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pokażę jutro w takim razie - sweterek - ładnie się zapowiada :)

      Usuń
  4. Super prezentuje się w tym wiosennym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! oczarowuje kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie:) Udała się - to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chusta cudna, delikatna i kolorek ma fikuśny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolorek jest bardzo oryginalny. Podoba mi się. A chusta wyszła naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger