Kolejna chusta Aunt Azura.

Zaczęłam tę chustę dawno, dawno temu. Skończyłam w ubiegłym tygodniu na urlopie.
Wydziergałam już dwie chusty według tego wzoru tutaj i tutaj.

Historia jej jest taka:
Chciałam chustę, której nie trzeba tak strasznie blokować - tzn. utykać szpilkami, aby nadać jej kształt, który ona i tak straci potem pod kurtką lub w szufladzie. Którą można by dać w prezencie osobie, która nie zna się na blokowaniu i nie obarczać jej nauką blokowania.
Czyli najdłuższy bok powinien być gładki bez zębów - żeby wystarczyło równo naciągnąć i rozłożyć tylko bez szpilkowania. Ale chciałam jednocześnie by chusta była ładna, ażurowa, reprezentacyjna i jednocześnie elegancka w swojej prostocie...
Zaczęłam wymyślać kwiatki - taki ażurowe kwiatki, które w przypadku tej chusty robionej od góry w dół, też miały być robione od góry w dół.

I tak oto powstała ażurowa chusta na drutach, której nie trzeba blokować po praniu - wystarczy ją rozłożyć lekko rozciągniętą w pozycji poziomej i poczekać aż wyschnie.

No i udało się - chusta jest - kolejna - opis też i możesz go nabyć TUTAJ - opis jest oczywiście po polsku.
A jeśli nie masz konta PayPal napisz do mnie na: drutoterapia [@] o2.pl  to podam numer konta do przelewu.
Aż mam ochotę na jeszcze jedną...



23 komentarze:

  1. Super chusta i z Twoich zdjęc tak zawiało latem, że aż u mnie poczułam to błogie urlopowe ciepełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna :D i te morze i sukienka i ciepły powiew :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta bardzo ładna:)A z tym blokowaniem i prezentami to masz rację,ci którzy nie mają pojęcia o drutowaniu i blokowaniu po wypraniu zamiast pięknej koronki bedą mieli niestety szmatkę.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa:) Sobie patrzę tak czasami i mi ciepełkiem zawiewa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieona chusta ale gdzie mżna schemat zobaczyc albo opis? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. opis wkrótce będzie ogłoszony tu na blogu - na razie się dopracowauje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta świetna !!! Niecierpliwie czekam na opis , najlepiej schemat bo niekumata jestem z opisów:D
    Pozdrawiam słonecznie b.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta i ma cudny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Eeeeeeh nic dodać nic ująć piękna robótka, ciepło i morze -jak dla mnie raj na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Bardzo mi się podoba,fajnie,że te kwiatki nie są "do góry nogami" :-)))
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak od góry robiona to dla mnie stworzona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję:)
    Makramko - na dodatek bardzo ciepłe morze - jak zupka - bo ja tylko w takim się moczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest śliczna, rzeczywiście nie trzeba jej blokować???

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta jest prześliczna :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna chusta i jeszcze jaka prosta i praktyczna w uzytkowaniu ;))) same zalety!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosta, ale bardzo ładna i efektowna. Śliczny kolor :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuję za miłe słowa:) A blokowac moye i trzeba, ale nie w pelnym tego slowa znaczeniu - wystarczy rozłożyc i naciagnąć trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta ijak wszystko u Ciebie. Wyglada na prostą w wykonaniu. Miło byłoby gdybyś mogła podzielic sie schematem lub opisem. Z serdecznymi pozdrowieniami - Zofia

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladne chusty, moze masz jakis wzor na ktoros kazda jest ladna ja szukam ladnego wzoru na chustel

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger