Butterfly Effect w kolorze malinowego dżemu....


... z jagodami...
I oto zawiało w powietrzu smakiem malin i nadleciały malinowo-jagodowe motyle.

Projekt chusty jest moim własnym. Jest to pierwsza zaprojektowana przeze mnie chusta, a jej opis jest na tej stronie: Chusta Efekt Motyla. Opis jet darmowy i chuście tej podoła nawet początkująca dziergaczka.
Na You Tube jest także dostępny film, który opowiada jak zacząć chustę na drutach na podstawie właśnie tej chusty.

Włóczka w tej chuście to Cherry Tree Hill Supersock Merino, druty nr 3,75. Granatowy pas ząbków jest wykonany z włóczki znalezionej w szufladzie.  Niestety zabrakło mi pierwszej włóczki i wpadłam na pomysł, żeby zakończenie zrobić jednokolorowe. na szczęście w moich zapasach znalazła się pasująca włóczka.

Zapraszam do dziergania.
Pobierz tutaj wzór na chustę Efekt Motyla - po angielsku Butterfly Effect.



14 komentarzy:

  1. Chusta jest prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory, podoba mi się ciemny border!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na kolorowa włóczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory moje ulubione))) chusta prosta i piekna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta, w dodatku w smakowitych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta śliczna a kolorki moje ulubione (ostatnimi czasy).
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli gdzieś jest odpowiedź na moje pytanie to z góry przepraszam za niedoszukanie.

    Jestem mało wprawna w drutach, ale kiedyś wkońcu trzeba się wprawić. Chusta bardzo mi się podoba, więc się na nią zdecydowałam. Chciałabym wiedzieć ile włóczki jest na nią potrzebne? Mam włóczkę 420m/100 gram, robię na drutach 4. Czy 1 motek wystarczy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jaka ona cudna! Chyba kiedys sprobuje tego cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! Trzeba koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger