Opis ażurowego szala

No to opis mojego ażurowego szala jest gotowy - w języku polskim, będą też inne tłumaczenia.

Zapraszam do pobrania opisu z diagramami wzoru!
Wzór jest naprawdę łatwy i przyjemny w dzierganiu. Ilość włóczki nie trzeba planować - robimy aż się kłębek skończy:)
Ale powiedzmy dobrze mieć tak 350 m włóczki typu lace czyli na chusty ażurowe.





Wzór jest na stronie u góry w menu: Moje Projekty link do strony to:
http://drutoterapia.blogspot.com/p/moje-projekty-my-design.html

Wystarczy kliknąć na Snoweko Szal przy zdjęciu, albo TUTAJ
Zapraszam!


11 komentarzy:

  1. Piękny szal- wzór na pewno się przyda. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wzorek!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Jak fajnie, że podałaś wzór, bo szal ładny jak marzenie - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko, wiesz, że Cię lubię?

    Bardzo dziekuję, bardzo!!
    A teraz poprosze o pdf z czasem. ;))) ...masz taki na składzie?
    Ale szal mi sie podoba , zanim zacznę kiedys estońskie cuda to zrobię ten:))

    OdpowiedzUsuń
  5. A teraz by sie upewnić:


    trzy oczka razem od spodu-/rysunek to ""szkielet' wigwamu:))- oznacza że wkłuwam się z drutem prawym z tyłu robotki w 3 cie oczko na lewym drucie, przepycham sie przez drugie i pierwsze, łapie (jakims cudem):) nitkę i przewlekam ją????



    "trzy oczka razem na prawo" - zdjąc najpierw na prawo i przerobic - oznacza, że kolejno po jednym oczku z lewego druta przenosimy na prawy trzy oczka...przekładamy je na nowo na ley drut i przerabiamy?? (sa takie odwrócone wtedy, tak?)

    Wiem, dla coeboe to proste...ale ja musze sie upewnić!!

    Z góry dziekuję!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również skorzystam.Bardzo dziękuję.IrenaS

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że pokazujesz wzór, bo szal piękny i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita! Mówiłam Ci to już??

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa:)
    Kachazet: nie, nie mówiłaś..., a może? Dzięki serdeczne, w piórka obrastam.
    Spets - poczekaj kilka dni - rozwiążę te wątpliwości jakoś inteligentnie. na razie jakkolwiek wytłumaczę może wyjść źle...
    Raz jeszcze dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko, skorzystałam z wzoru Snoweko, wyszedł mi przepiękny szal! Bardzo dziękuję za schemat!
    W tym poście pokazałam moją realizację Twojego projektu: http://kalliope-swiat-rownolegly.blogspot.com/2014/09/snoweko-w-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger