Cynamon

Uprzejmie i serdecznie powiadamiam, że moja kamizelka Cynamon jest dostępna w formie papierowej ( a raczej elekronicznej), czyli jej opis jest gotowy do rozpowszechnienia.
Opis znajduje sie na mojej stronie - MOJE PROJEKTY/MY DESIGN - kliknij na link lub pod banererm Drutoterapia, lub kliknij tutaj, lub można też kliknąć po lewej stronie na zdjęcię - MOJE PROJEKTY/MY DESIGN.
Zapraszam do dziergania i dajcie znać jeżli coś w opisie jest niezrozumiałe lub się nie zgadza.
Projekt zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych:)
Wykonana z włóczki tasiemkowej na drutach nr 4,5 i 5, jakkolwiek można ją wydłubać z każdej włóczki jeśli tylko rozmiar próbki się zgadza - ianczej przeliczamy oczka - i to jest część dla trochę zaawansowanych:ź)

Miłego dziergania życzę!:)

Witam Krystynę jako obserwatorkę:)

6 komentarzy:

  1. :-) jest wspaniała, uwielbiam takie projekty - dziękuję, niebawem przymierzę się do niej
    Wieeelkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię cynamon,a ta kamizelka jest świetna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cynamon...moja ulubiona przyprawa z lat dzieciństwa...a kamizela bardzo fajna, serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ma ciekawy, szkoda tylko, że tak po hamerykańsku potraktowałaś taką fajną włóczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kamizelka. Ciekawy fasonik i kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu byłam z wizytą.Lubię tu zaglądać.Nie mam bloga, więc nie mogę zaprosić do siebie. Podoba mi się kamizelka. Podglądam i uczę sie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger